27 June 2013

# cerita grandmama

Keletihan Melanda

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Keletihan melanda ! sengal dan sakit pinggang mulalah terasa hari ini...sorang budak kecik Aiman Nuqman dah balik dapat jugalah mama meluruskan pinggang yang sakit ini...tinggal sorang ni tunggu mama die balik kerja pula...

semakin dah berusia ni badan dah mula mengeluarkan signal sakit  dan sengal badan... kalau macam ni gayanya kenalah cari vitamin dan ubat bagi menambahkan tenaga dari keletihan setiap hari...kalau tak dijaga awal nanti melarat la pula...


p/s ubat apa yang baik untuk menambahkan tenaga yer kekawan???

7 comments:

  1. kena banyak berehat tu mama...takut nanti melarat pulak..
    sekarang nie pelbagai ubat ada di pasaran..maksudnya supplement utk cergaskan badan..tak taulah mana yang sesuai kan mama?

    ReplyDelete
  2. minum jamu sendayu tinggi mama...

    ReplyDelete
  3. hmm mya rasa jaga makan, rehat, tidur cukup, amalkan vitamin & epo pun okay da kot. pastu amalkan amik serat & fibre & kalsium :))

    ReplyDelete
  4. tak tau lah kak..saya ni jenis ske guna krim mustajab yang limau halia utk sendi dan sakit kepala..aikk, dah macam iklan promosi plak kan,
    take care yea kak

    ReplyDelete
  5. salam mama.. bykkn berehat tau...

    ReplyDelete