25 January 2013

# cerita # family

Bantuan Persekolahan Sudah Dapat

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Alhamdullilah !! dah dapat pun bantuan RM 100 dari kerajaan buat pelajar-pelajar sekolah...sekolah anak mama baru hari ini mereka mula mengagih-agihkan bantuan itu kepada semua ibubapa pelajar sekolah ini..hehehhe suka mama ! almaklum la belum gaji lagi ! bagus juga dapat bantu mama buat tambah duit belanja duit dapur...lainlah kakitangan kerajaan dah pun dapat gaji dan baki bonus pula tu....

moga bertambah maju lagi negara kita Malaysia ini dan tahun depan boleh la dapat lagikan...berterimakasihlah pada Perdana Menteri Malaysia kita kerana menyediakan bantuan seperti ini pada rakyat semua semoga bertambah-tambahlah lagi rezeki buat negara kita dimasa-masa akan datang nanti...InshaAllah


11 comments:

  1. Alhamdulillah mama... =D

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah mama. dah dapat pun ye bantuan persekolahan tu..

    ReplyDelete
  3. syukur alhamdulillah...semoga dengan bantuan ni dapat juga ringankan beban yang parents tanggung...ye lah ...barang pun semua dah mahal sekarang ni kan?

    ReplyDelete
  4. untung jadi rakyat malaysia... biarpun nilai tak seberapa...ianya tetap rezeki.....

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah rezekikan mama ;D

    ReplyDelete
  6. terima kasih pada yang bayar cukai tetiap tahun..kalau idak tak merasa la pm nak bagi ..huhu..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..sy pun dh ambik mggu lepaa sis :)

    ReplyDelete
  8. mama ade lagi anak yg bersekolah ehhh. hehe. igtkan abis skolah sumenye. :)

    ReplyDelete