09 November 2011

# wordless wednesday

Wordless Wednesday # 15....

SALAM 1 MALAYSIA


Assalamualaikum semua kekawan....




18 comments:

  1. assalamualaikum mama...(^^,)

    wahhh...cantiknya gumpalan awan tu..kat mana ni mama..? :)

    ReplyDelete
  2. dekat mana ni mama....? blog mama jadi bloglist utama saya.

    ReplyDelete
  3. gambar yang membawa makna 1001 pengertian.. tapi saya kagum dengan kehitaman awan yang nak hujan tu.. Subhanallah..
    selamat pagi mama

    ReplyDelete
  4. kat mne ni mama
    lpaaang ke kwasnnye
    langit dh golap tu
    hehehe

    ReplyDelete
  5. Berarak mendung kelabu ~~~ =]=]=]

    ReplyDelete
  6. luasnya...tempat apa nie mama

    ReplyDelete
  7. @Kancil 8349

    padang tempat bermain layang2...:)

    ReplyDelete
  8. @aimie amalina

    kat Bukit layang2 Pasir Gudang...:)

    ReplyDelete
  9. @Gen2Merah

    betul tu dil pemandangan yg membawa seribu pengertian...:)

    ReplyDelete
  10. @Iffah Afeefah

    Bukit layang2 Pasir Gudang...:)

    ReplyDelete
  11. @Santri T.P.I.N.I

    Bukit Layang2 Pasir Gudang....mekacih santri kerana beri keistimewaan pd blog mama ni...:)

    ReplyDelete
  12. @Ezad Skytech

    waalaikumussalam....cantik yer...kat Bukit layang2 Pasir Gudang...:)

    ReplyDelete
  13. walaikumsalam sis..

    cntik tempat ni..kat pasir gudang ke??ada czen tinggal kat pasir gudan,tapi tak pernah jumpa pun tempat ni time kesana.hehee

    ReplyDelete
  14. macam nak hujan je ni hehe..cuaca mendung mendung camni mengundang kengantukan ;)

    ReplyDelete