24 November 2011

# kawin n hantaran

Fitting Baju Pengantin

SALAM 1 MALAYSIA


Assalamualaikum semua...


15 Nov.....Pergi ke butik pengantin untuk fitting baju pengantin.... anak mama cuba cari baju yang sesuai dengan bentuk badannya yang sedikit berisi....cuba dan cuba akhirnya dapat juga apa yang diidamkan dan sesuai sangat dengan citarasanya.......anak mama memilih baju pengantinnya untuk persandingan yang berwarna hitam dan ada bunga berwarna gold dibahagian hadapan manakala dressnya pula berwarna putih....


 baju untuk persandingan

baju untuk acara potong kek

14 comments:

  1. mesti sibuk sangat sekarang kan :) tahniah bakal dapat menantu..

    ReplyDelete
  2. ctik nye bju utk p'sandingan tu...
    ctik sgt2

    ReplyDelete
  3. salam..mama. 2-2memang cantik dan sesuai gitu :)

    ReplyDelete
  4. cantik!!
    tak sabar nak tengok gambar pengantin bersanding..

    ReplyDelete
  5. anak-anak perempuan mama semua muka ikut mama. hehe

    ReplyDelete
  6. wah santek sagt colour tuuuu...sukenyeee...

    ReplyDelete
  7. Mama cantiklah.. Dgn anak2 mama mcm kakak dorang je..

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah.. menarik dengan pakaiannya.. semoga ceria2 selalu

    ReplyDelete
  9. cantik pakaiannya mama...ceria dan menarik....

    ReplyDelete