Tuesday, April 23, 2019

DEKO MENARIK BILIK TIDUR 

ASSALAMUALAIKUM...
DEKO MENARIK BILIK TIDUR | Kita dah tengok deko ruang tamu tempohari jadi kali ni kita lihat pula deko untuk bilik tidur..pada korang yang suka berdeko pasti teruja bila lihat ilham deko dari die orang ni...mana satu ada yang berkenan di hati,bolehlah mencuba mendekonya yer..kalau dah join kelab deko ni memang macam-macam dekorasi yang dapat kita lihat pada setiap rumah ahli-ahli deko...gambar mama share dari ILHAM MEDIA..












Macam mana korang ada yang berkenan tak..? Kalau ada yang berkenan bolehlah mencuba mendeko bilik tidur korang nanti..boleh juga nampak perubahan di hari raya nanti kan...okay korang selamat mendeko..

p/s seronoknya tidur dalam bilik yang cantik...

3 comments:

  1. mak aiii lawa gilerrr...insya'Allah satu hari nanti nak jugak deko bilik kat rumah sendiri macam ni

    ReplyDelete
  2. Cantikk.... Cuma kosnya la kena bertabahhh sikit....hihii

    ReplyDelete