13 June 2018

# sarapan pagi

NGETEH PAGI TADI

ASSALAMUALAIKUM...
Ngeteh Pagi Tadi | Menu semalam dah tak ada pun balancenya jadi pagi tadi sahur kami keluar berdua makan apa yang patutnya..anak-anak dah bercuti jadi mama dan hubby je la keluar berdua bersahur...menu simple jer untuk kami berdua pagi tadi...order roti sardin dan air teh tarik...alhamdullilah selamat bersahur...kalau dah last-last ni menu bersahur apa yang ada jer,memang dah mula malas nak memasak...kalau ada maggie pun jadi jer,asal kenyang perut sebab yang penting bagi hubby mama adalah makan ubatnya...
p/s in sha Allah Jumaat kita raya...

4 comments:

  1. Aduh, sedapnya kalu dpt ngeteh juga pagi esok, hehehe. Tapi tak larat plak nak brsiap

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap juga ngeteh pagi2 ni seri...kalau bulan ramadan ni ramai yg bersahur di luar..

      Delete
  2. terbaek.. takut x terabis pulak king kong tu. hehe

    ReplyDelete
  3. ehee nama menu menakutkan king kong gitu =D

    ReplyDelete