20 April 2018

# sarapan pagi

BRUNCH TERUS HARI INI

ASSALAMUALAIKUM...
Brunch Terus Hari Ini | Balik dari hantar anak tadi perut dah menjerit kelaparan..ajak hubby pergi sarapan dulu sebelum balik ke rumah..hubby no halnya sebab dia pun tak sarapan lagi tadi...jadi singgahlah ke kedai yang biasa kami pergi...sampai di kedai jengah dulu menu tengahari yang sudah siap disediakan...bila dah tengok menu yang ada memang tak jadilah nak ambil menu untuk sarapan pagi ni...mama ambil terus nasi putih dan lauk makan tengahari...sayangnya ulam-ulaman dan sambal belacan belum disediakan lagi tadi jadi hari ni makan tanpa ulam dan sambal belacan la...okay la tu ada juga rezeki untuk hari ini...tadi mama ambil lauk sambal sotong kembang,ikan masin dan tempe goreng bercili hubby ambil lauk rendang ayam dan paru goreng bercili...airnya pula limau ais dan teh ais cas yang dikenakan hanya RM13.50 jer...murahkan harga makan kat sini.. itu sebab mama suka sangat kalau makan dan minum di sini sebab cas yang dikenakan memang murah dan berbaloi sangat...

Inilah menu mama untuk brunch hari ini...makan macam ni pun dah rasa kekenyangan sangat...kenyang perut ni sampai ke petang la jawabnya...kalau lewat masak pun no hal lagi...

p/s hantar hubby ke office sekejap....

5 comments:

  1. Assalam Maa..
    Waduh sudah di isi ye perutnya, kita baru selesai masak ni Maa..

    ReplyDelete
  2. Murah tu makan berdua baru rm13.50 kan..kedai mane ni mama?,...

    ReplyDelete
  3. kenyang sampai petang eh mama.
    JanjiKita

    ReplyDelete