ASSALAMUALAIKUM.

Anak mama ni dah rajin nak promosi barangan supplement Shaklee ni...dulu sikit-sikit ambil supplement Shaklee ni sebab nak kuruskan badan, lastnya ramai pulak kawan-kawan kat Legoland bertanya jadi lama-lama dah bergiat terus mempromosikannya...alhamdullilah banyak jugalah sales yang dia perolehi setiap bulan...


Mama pun turut terlibat dijadikan testimoni untuk mempromosikan minuman Vivix dari Shaklee ni sebab sekarang ni mama dah jadi pengguna Vivix setiap hari...memang dulu mama sangat alergik ubat...kalau makan pain killer memang akan keluar bintik-bintik merah dan gatal-gatal hinggakan kalau mama demam nak makan panadol pun jadi takut...jadi setelah anak mama syorkan mama mencuba vivik dan Vitamin C alhamdullilah berkurangan nampaknya alergik mama ni...

Banyak kelebihannya kalau kita minum supplement vivik ni...Vivix ini bersifat Anti-Oxidant yang mana ia akan meneutralkan semula kerosakan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.

Apa itu Radikal bebas?
Radikal bebas ini adalah anasir-anasir luar yang terdapat di persekitaran kita.Contohnya debu,habuk dan bahan-bahab kimia dari kosmetik yang digunakan oleh kita setiap hari.

Kalau kulit kita tak dilindungi dari anasir luar tadi ianya akan terus meresap ke dalam kulit dan boleh menyebabkan penuaan.

Vivik dapat membantu membaiki semula sel-sel dalam badan kita dan membantu mengelakkan pigmentasi dari dalam untuk kulit yang cantik tanpa perlu pengelupasan.Pengelupasa hanya akan menyebabkan lapisan kulit semakin nipis.

Anti oxidant ini boleh mengurangkan risiko berlakunya pigmentasi sel yang boleh menyebabkan kanser.

Pada korang yang ada sakit yang kronik atau nak bagi kat mak ayah bolehlah mencuba vivix ni...kalau nak order dari anak mama pun boleh juga just whatsapp jer no yang ada di atas tu...bulan November ni Shaklee ada buat promosi harga Vivix ini beli 



VIVIX PROMO SUPER DUPER DEAL
Beruntung bagi sesiapa yang belum daftar jadi ahli.
Shaklee sedang melancarkan super duper deal bagi mereka yang belum menjadi ahli.
Setiap pembelian Twinpack Vivix, serta merta anda akan menjadi ahli Shaklee yang bernilai RM69, Cash bonus sebanyak RM38, penghantaran percuma terus kerumah anda bernilai RM10 dan potongan harga sebanyak RM40.
Untuk pengetahuan anda, Harga promo Twinpack Vivix ni jauh lebih murah dari beli harga ahli biasa.
Rugi kalau tak grab sekarang. Promo hanya untuk bulan ni sahaja.
So, tunggu apa lagi? Whatsapp Lynn dengan segera !