27 July 2017

# teman blogger

SANTAI BLOGGER DI YUZU JAPANESE RESTAURANT

ASSALAMUALAIKUM...
Kalau dah berjumpa bersama snap gambar tu sudah jadi satu perkara wajib dan sememangnya tak pernah mis...tetap nak juga bergambar bersama walaupun dengan handphone cekai mama ni...kalau ada gambar yang cantik-cantik tu semuanya dari kamera canggih blogger Uyul yer...


Meriahnya makan-makan kami hari itu..


Blogger Eda dan Nona


Nona ! dah tak boleh toleh kiri kanan lagi...sedap sangat yer nona...


Bersama blogger Uyul Rosli dan blogger Nona


Makan-makan with semua blogger...


tetap makan walaupun dah terasa kekenyangan...


Blogger makan-makan Kim and Mar


You all very special bloggers...


Sesi bergambar bersama setelah kami semua kekenyangan dan hendak beransur pulang..


Bergambar bersama tuan punya Yuzu Japanese Restaurant ini...peramah orangnya...


2 comments:

  1. Wahhh best la mama... LeYa je belum jumpa mama lagi kan

    ReplyDelete
  2. syoknya nak join next time
    hehe

    ReplyDelete