27 July 2017

# diy tanaman

KECIL-KECIL CILI PADI

ASSALAMUALAIKUM...
Alhamdullilah !! pokoknya kecik lagi tapi dah mula nak bebuah dan mengeluarkan hasil...menjadi juga pokok cili padi yang disemai kali ini...

kecik-kecik cili padi la ni kan...walaupun kecik tetap rasa pedasnya...cili kampung memang pedas rasanya..tak lama lagi dapatlah merasa hasil cili api kampung ni..

p/s berbudi pada tanah dapat la hasilnya...

Entri berkaitan

6 comments:

  1. SA pun selalu kalau ada biji2 cili tu campak ke tanah jer..lepas tu sure tumbuh pokoknya mama...senang macam tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu campak2 kekadang mmg hidup...

      Delete
  2. Replies
    1. yer la seronok kalau dah dpt hasilnya..n

      Delete
  3. seronok pulak tengok pokok cili ni dah mula berbuah :D

    ReplyDelete
  4. Bagus tanam pokok cili ni.
    Sekurang2nya ada hasil untuk kegunaa sendiri.

    ReplyDelete