14 December 2014

# ais krim

Pagi-Pagi Dah Mengidam

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Pagi-pagi dah teringat ais krim magnum ni...sepatutnya pagi-pagi orang nak cari sarapan roti canai ke..nasi lemak ke..ni ais krim pulak nak buat sarapan..sedapnya kalau dapat makan dan masuk kat tekak ni...macam mengidam pulak la tekak ni...wahai tekak ! pagi lagi dah sibuk nak makan ais krim ni...tunggu la petang sikit yer kita cari dan makannya nanti...

p/s nak layan tekak ni...

3 comments:

  1. nih yang tiba-tiba rasa mengidam nih. hehehehe.. ^_____^

    ReplyDelete
  2. Datang lah KL, ada magnum cafe.hehe

    ReplyDelete
  3. haha..teringin ni tak mengenal waktu.kehkeh..

    magnum gold ni memang sedap , boleh buat ketagihh

    ReplyDelete