04 November 2014

# blog

Mana Pergi Menghilang ???

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Entah kemana menghilangnya mama pun tak tahu...buka jer blog memang dah tak keluar....buat entri baru pun masih jadi macam tu juga...pelik juga fikirkan kenapa boleh jadi macam ni...padahal sikit pun mama tak ada usik apa-apa pun tapi boleh hilang juga sidebar kat blog mama ni...kalau kawan-kawan singgah ke sini mesti nampak tiada sidebar kat tepi blog mama ni...

pada kawan-kawan yang tahu kenapa boleh jadi macam ni bolehlah berikan nasihat dan tunjuk ajar nak buat macam mana...mana tahu idea dan kepandaian kawan-kawan dapat membantu mama menyelesaikan masalah ini...

p/s macam-macam masalah dtg hari ini...

1 comment: