24 November 2014

# cerita grandmama

Apa Ada Pasar Borong Pandan City ???

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Sebenarnya mama ni jarang nak ke Pasar Borong Pandan City ni...memang ramai yang cakap seronok kalau dapat pergi membeli stok ikan dan barangan basah kat Pasar Borong ni...mama tak sangka la pulak malam minggu lepas boleh tersinggah ke pasar Borong Pandan ni...sebenarnya pagi hari Sabtu lepas mama sudah pun membeli stok lauk kat pasarayaTesco...jadi bila singgah ke sini hanya mampu tengok jer...

Barangan basah yang dijual di sini semuanya kelihatan masih segar dan murah harganya berbanding pasar yang biasa...pasar borong la katakan semua barang dijual dengan harga yang murah...memang seronoklah kalau dapat membeli barangan basah untuk stok harian kita disini...harganya pun boleh tahan dan lebih murah dari pasaraya yang lain...macam-macam ada...

p/s lepas ni boleh la pergi beli barangan basah di sini...



No comments:

Post a Comment