14 July 2014

# sukan

Piala Dunia Berakhir

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum....


Akhirnya selesai juga musim bola ni...tahniah pada pasukan Jerman kerana telah memenangi 1gol mengalahkan pasukan Argentina pagi tadi... tahniah juga sebab dah berjaya menggodol Piala Dunia yang menjadi pujaan pemain bola sepak di seluruh dunia setiap 4 tahun sekali...

Tiada lagi la tv akan bersiaran di malam hari...malam ini pasti ada kawan-kawan yang akan dapat tidur yang lena kembali...mesti ada yang mengalami pengalaman yang begitu di musim bola sepak yang lepas ni..begitu juga dengan mama malam ni dah boleh la nak pegang remote control tv dan dah boleh tidur lena sebab musim bola dah selesai...

p/s selamat tinggal Piala Dunia kita jumpa pd 2018 nanti inshaAllah...

6 comments:

  1. Harap WC dah selesai pengeboman di Palestine pun berhentilah juga..
    Mereka saja nak alih pandangan org supaya tengok bola jgn tengok kekejaman mereka.

    ReplyDelete
  2. Hehe..betul2.. Husbnd cakap dah takyah penin tengok bola lagi...dah leh lena tido

    ReplyDelete
  3. maka berakhir lah demam bola
    :)

    ReplyDelete
  4. Pasni dah blh TDO lena la takder org duk bertempik GOOLLL !! GOOOLLL !! GOOLLLL lagi dahhh ..hehehe

    ReplyDelete
  5. tahniah kpd yang menang..

    yaya tak minat boleh ni..jd mmg tak follow la perkembangankan..

    akhirnya habis jugak..takde lah org bgn tgh2 mlm lagi dok tercongok depan tv..ngeh3

    ReplyDelete