31 July 2013

# Kad Raya

Kad Raya Dari Blogger Kisah Diary Dan Ejulz

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Masih dapat lagi kad raya dari teman blogger alam maya ini...mekacih buat Siti Rohaidah Kisahsidairy dan juga Ejulz...semoga ikatan ukhuwah di alam maya ini akan tetap kekal hingga akhirnya yer...kalau ada masa datanglah beraya ke rumah mama di Johor dan juga singgahlah ke teratak mama yang biasa-biasa ni yer...


jom ke blog beliau yer..

10 comments:

  1. bestnya mama dpt byk kad raya.. queen 1 pun xde.. hehehe

    ReplyDelete
  2. masih ada gunakan kad raya kan
    best2

    ReplyDelete
  3. cantik kad rayanya...selamat berbuka puasa..

    ReplyDelete
  4. untunglah mama.. dapat jugak merasa kad raya.. sy dah 10 tahun x merasa kad raya.. huhu

    ReplyDelete
  5. wah syoknya mama..intan pon dapat ,,dari blogger Ibu Lala..:)) best kan kak..macam mengembalikan memori zaman dulu kan

    ReplyDelete
  6. bestkan dpt kad raya dari kawan bloggers ^^

    ReplyDelete
  7. tahniah..jeles pulak..hehe

    ReplyDelete
  8. byk kad mama dapat ahun nie ye.....meriah....

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah smpai jugak.. :)

    ReplyDelete