30 May 2013

# blog # google

Kotak Komen Google

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...



Kat sini mama nak tanya pendapat kekawan tentang kotak komen mama kat bawah ni...elok ke tidak bila mama menggunakan kotak komen google macam ni ? senang tak bagi kekawan untuk meninggalkan komen kat entri mama ni?? kalau ada masalahnya bolehlah bagitahu mama yer akan mama tukarkan balik pada yang asalnya jika ada sebarang masalahnya...  

7 comments:

  1. Kakak memang tak boleh komen guna kotak tu Mas. Sebab itu kakak komen di kotak jerit Mas yg sebelah kanan tu.

    ReplyDelete
  2. acik lebih selesa kota yang ini ..internet slow pon boleh comment.. yang google comment susah sikit

    ReplyDelete
  3. kotak mana mama? biasa je ni..

    ReplyDelete
  4. Xde mslh.. Cuma lebih baik jika kmbli yg lama...

    ReplyDelete
  5. ok jer kalo nak guna komen google + tu.. :)

    ReplyDelete