16 May 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Awisy Nak Buat Buggy

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
Jom kekawan kita tengok Awisy buat terjunan buggy dari buaiannya...memang betul-betul la Awisy ni kalau tak ada orang tadi pasti dah jatuh berdentum agaknya...

Nampak juga muka cuak Awisy tadi takut juga dia bila kepala dah terjuntai ke bawah....saja jer mama biarkan kepala dia terjuntai tadi sambil pegang kakinya tu...

bukan apa ingatkan nak buatkan Awisy takut tadi dan supaya dia tak buat lagi nanti...entah buat lagi ke tak tak tahu la kita tengok la nanti...takut nanti bukan jadi lagi elok jadi yang sebaliknya pula...


11 comments:

  1. Awisy tak sabar2 nak cepat membesar ni..

    ReplyDelete
  2. Beraninya dia. Bahaya tu.. Jgn buat lg ya

    ReplyDelete
  3. hehehe comelll... jangan jatuh sudah karang benjol kepala hehehehe

    ReplyDelete
  4. hahaha. nak buat buggy?? bahaya tu.. lepas ni kena awasi awisy betul2 tu mama.hehe

    ReplyDelete
  5. alahai...takut kathy tengok..awisy,awisy..

    ReplyDelete
  6. hehehe hero memang begitu kak mas..kalau saya..saya sepitkan kat buai tu..memang tak leh nak julur kepala dah..

    ReplyDelete
  7. Lasaknya dia........
    Hehheheheh.....
    Nanti dah dapat kaki lagilah lasak Mama.... =D

    ReplyDelete
  8. bahaya gak kalo kita acah2 gitu sebab takut lain kali anak anak ni ingat tak de apa bila dia buat macam tu..

    ReplyDelete
  9. tu dia... hero dah mula buat aksi2...... kalau tak dijaga mmau terjatuh dari buayan tu nanti mama....

    ReplyDelete