Tuesday, June 19, 2012

Selamat Hari Lahir Hazwan Hairy..

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
Dalam BW tadi mama terpandang seorang blogger menyambut hari lahirnya hari ni jadi di sini mama ingin mengucapkan selamat hari lahir kepada blogger ini Hazwan Hairy...orangnya kecik je macam budak sekolah gayanya tak sangka mama dah 24 tahun rupa-rupanya...

apa-apa pun mama doakan semoga Hazwan sentiasa berjaya di dalam hidup dan dalam apa2 jua kerjaya dan semoga kekal berblogging yer... 

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 24  HAZWAN HAIRY

p/s mama pun lahir pada bulan yang sama... 

19 comments:

  1. Assalamualikum mama...
    ya Allah terkejutnya....xsgka mama wat entry tuk saya..uwrghh sgt terharu ni terus dupdap2 dada ni xterkata apa2 tgk...dari blogger femes lak tuh...terima kasih mama..saya sgt2 hargai entry nih....sgt suprise ..! waiting..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalamualaikum Hazwan....sama-sama yer...ingat meningati sesama blogger x ada la femes sangat blog mama ni biasa-biasa jer...:)

      Delete
  2. Selamat hari ulangtahu kelahiran Hazwan. :)

    ReplyDelete
  3. umur saya berapa plak mama..?haha..boleh teka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalamualaikum H.J...mama cuba teka yer dalam lingkungan 20 tahun kot...:)

      Delete
  4. Replies
    1. assalamualaikum fariza....malunya nak ckp cari je kat kat fb bawah tu ada datenya...hehehehhe...

      Delete
  5. happy bezday hazwan hairy.
    semoga sentiasa dirahmati Allah swt. Ameen

    ReplyDelete
  6. salam singgh..hapi besdy hairy :)

    ReplyDelete
  7. slmt hari lahir

    terase diri plak y tua

    ReplyDelete
  8. selamat ulangtahuj buat hAzwan...

    ReplyDelete
  9. selamat hari lahir utk hazwan jugak......

    ReplyDelete
  10. selamat hari tua buat hazwan hihii

    ReplyDelete
  11. SElamat bertambah umur buat Hazwan ya..

    ReplyDelete