Tuesday, March 13, 2012

Sedih Mengenangkan Adik Kecil Ini....



SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum semua...
Terkedu mama apabila mendengar berita TV3 semalam mengenai
berita tentang adik Nurul Nadirah Abdullah
yang hilang sejak seminggu yang lalu.
Mayatnya dijumpai dalam keadaan rentung terbakar...
Ya Allah !! begitulah nasib seorang kekanak yang kecil dan malang ini
diperlakukan demikian rupa...
siapalah orang-orang yang sanggup melakukan perkara-perkara
kejam begini moga Allah akan memberkati roh adik
Nurul Nadirah Abdullah ini dan semoga ianya akan 
ditempatkan di dalam golongan orang-orang yang beriman...
Mama juga berharap agar pembunuh adik manis ini
dapat ditangkap dan dijatuhkan hukuman yang setimpal
dengan perbuatannya..Amin..
Al-Fatihah..


 

20 comments:

  1. Ya Allah !!! kejam nyer.....
    Semoga pembunuhnya mendapat hukuman yg setimpal......
    sedih sangat remy mama, bila mendengar berita nie.....
    Alfatihah utk adik nurul nie...

    ReplyDelete
  2. terkejut snagat dngr berita ni. tak sangka smpai mcm tu sekali :( apa2 pun, moga roh dia tenang di tmpt yg baru.

    ReplyDelete
  3. ape ye yang membuatkan manusia ni semakin kejam ?

    ReplyDelete
  4. alfatihah.. sedey sgt bc psl dia ni..

    ReplyDelete
  5. al-fatihah buat adik nurul...

    ReplyDelete
  6. Mengapalah dibakar budak tu? Memang orang yang buat tu takde sifat kemanusiaan.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  7. Ayah dia kena tahan reman kan mama? Apsal plak ek?

    ReplyDelete
  8. samapi nya hati diorg ni kn....al-fatihah jugak utk arwah...

    ReplyDelete
  9. semoga pelaku yg melakukan perbuatan terkutuk ini akan menerima balasan yg sama seperti yg dibuat...

    mama, hadiahnya saya dh kirim melalui emel yer...

    ReplyDelete
  10. Mmg terkejut dgn berita ni.. sejak keluar berita mengenainya di metro dulu, mmg tak tinggal ikuti kisahnya

    ReplyDelete
  11. Alfatihah untuk arwah si kecil. semoga pembunuh tersebut tidak terlepas dimuka pengadilan dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  12. kesian...semoga rohnya aman...Al Fatihah

    ReplyDelete
  13. sangat sedih mengenangkan nasib arwah...moga pelakunya mendapatkan balasan yang setimpal!

    al-fatihah utk arwah..

    ReplyDelete
  14. itulah kan mama, kejamnya manusia tu

    ReplyDelete
  15. huuu
    sedih jugak mama
    ms bace ni
    brkali2 jugak bace
    huhuhu



    huwaa
    lame dh x nyebok sini
    rindu mama!

    ReplyDelete