Saturday, August 20, 2011

Thanks CX'S Bagi Mama Kad Raya.....

SALAM 1 MALAYSIA

Hari yang ke 20 kita semua berpuasa
semoga segala amalan kita diterima olehNYA...
Hari ini mama dah terima kad hari raya dari 
blogger CX'S siap ada duit raya lagi walaupun
jumlahnya kecil tapi amat bermakna pada mama...

Thanks CX'S sebab hantarkan mama kad hari raya ini
semoga jalinan silaturahim antara kita dapat dikekalkan
dan terus kekal yer walaupun di alam maya ini...
Semoga CX'S dapat menjalani ibadah berpuasa ini dengan hati yang
tenang n gembira ya...

Di sini mama pun ingin mengucapkan selamat hari raya buat CX'S
maaf zahir batin dan jika ada sah silap mama dalam komen2 mama pada
CX'S mama minta berbanyak2 kemaafan dari hujung rambut
hingga ke hujung kaki...
"SELAMAT HARI RAYA"
"MAAF ZAHIR BATIN"

kad hari raya yg cute....


ada duit raya lagi hehehe....



26 comments:

  1. alahai mama. segan cx la .. *blushing ;) thnks mama!

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Mama

    happy dapat kad raya
    saya belum dapat lagi...

    Wassalam

    ReplyDelete
  3. wah hebak

    dapat kad gitu

    jelesssssss


    ps: Ape y merah mama?

    ReplyDelete
  4. @Rozali

    waaalaikumusalam...ye mama dah dpt kad raya ni...:)

    ReplyDelete
  5. @Iffah Afeefah

    kihkihkih....

    biasa je...

    tadi mama buka blog iffah warna merah yg kuar ingatkn iffah dah tukar color kot...:)

    ReplyDelete
  6. @cx's

    apa yg nak dimalukn...thanks CX'S...:)

    ReplyDelete
  7. @H.J

    boleh bagi lah alamatnya...x ada alamat mana mama nak hantarkn kad raya tu..:)

    ReplyDelete
  8. Wah bestnya...sudah ada peminat setia mama...:)...tahniah

    ReplyDelete
  9. Waa... bestnye..

    tak sbr2 plx nak dpat kad raye dr solicious..

    hee~~~

    ReplyDelete
  10. Ok lah tu..dpt kad raya..skrg kan dah x mcm dulu2lagi..kalau dulu, memang dapat banyak sungguh.., skrg, nak dapat satu pun susah..hehe

    ReplyDelete
  11. salam kunjungan mama, wah...dpat kad raya, bestnya!

    ReplyDelete
  12. sy pon dapat. hehe..

    ReplyDelete
  13. Wah dapat kad raya gitu..hehehe..Ingat skrg orang tk hantar dah kad raya. Almaklumlah setem pun dah mahal skrg ni.

    Restoran Nelayan Titiwangsa Tak Berubah

    ReplyDelete
  14. @Kancil 8349

    thanks kancil awk apa kurangnya pasti dah ada peminat setia kan...:)

    ReplyDelete
  15. @Clara

    ye la lepas ni dpt kad raya dr soly plak...mama nak tunggu nanti...:)

    ReplyDelete
  16. @ariana
    ya ariana skg susah betul nak dpt kad hari raya mcm dulukn..:)

    ReplyDelete
  17. @Santri T.P.I.N.I

    thanks santri ...santri x nak bagi mama kad raya ke...:)

    ReplyDelete
  18. @abah khalisha

    ye la betul tu skg susah nak dpt kad raya n stem pun dah naik harga...

    kalau dpt pasti gembirakn...:)

    ReplyDelete