23 February 2018

# DIY

DESIGN YANG MENARIK UNTUK LANTAI

ASSALAMUALAIKUM....
Design Menarik Untuk lantai Rumah | Cantik kan kawan-kawan semua...kalau pasang lantai macam ni kat rumah kita mesti cantik jadinya kan...Pada korang yang ada keinginan dan ada kemampuan nak tukar atau nak ubahsuai lantai rumah kediaman bolehlah tengok dan ambil idea yang begini...boleh jer pilih yang mana satu yang korang suka tapi ongkosnya kenalah disediakan terlebih dahulu yer...jomlah kita tengok design yang menarik di bawah ini...












macam mana ada yang berkenan di hati ? kalaua dah ada bajet dan ingin membuatnya bolehlah lakukan segera...bila raya nanti rumah korang akan bertambah-tambah cantik dan menarik sekali dekorasinya nanti...

p/s teringin juga tapi mesti kosnya mahalkan...


No comments:

Post a Comment