ASSALAMUALAIKUM....


Sekitar Media Launching GSCinemas semalam dengan 60,000 square feet of space, 16 screens, dan menyediakan lebih dari 2,000 seats yang merupakan GSC pertama di Johor Bahru yang menawarkan teknologi cinematic terkini yang didatangkan dengan GSC MAXX Hall yang dilengkapi dengan teknologi cinematic moden seperti Dolby Atmos dengan screen yang lebih besar dan lebih jelas. 4DX pula didatangkan dengan beberapa effects seperti air, angin, bubble dan bermacam lagi
Premiere Class Halls lebih eksklusif di mana pelanggan yang datang awal untuk menonton wayang, ada disediakan reading corner untuk menunggu dan yang admin paling suka, korang boleh charge phone dari seat. Jangan lupa bawak cable usb je!
Untuk sambutan sempena pembukaan GSC Paradigm Mall Johor Bahru, GSC mengumumkan akan memberi ganjaran eksklusif kepada pelanggan GSC iaitu Contest "Ticket to Drive". Pelanggan yang membuat pembelian tiket wayang sempena pembukaan, anda layak untuk membawa balik Nissan Elmira serba baru!
Enjoy your movie nanti!
📍 Tingkat 7, Paradigm Mall Johor Bahru (Cari escalator di Tingkat 4 yang berdekatan dengan Chicken Rice Shop dan Sushi King, terus naik ke escalator tersebut untuk ke GSC di Tingkat 7)
Tempah tiket online pada link ni, 

Facebook Page (GSCinemas (Link)

Instagram [@gscinemas]