ASSALAMUALAIKUM....
Laman Cari Jodoh ??? Boleh percaya ke..??? Kalau ada yang terkejut bila mendengarnya cubalah terangkan dahulu bagaimana laman web mencari jodoh ni berfungsi...Baitujannah.com adalah satu laman web online untuk mereka yang ingin mencari jodoh...Sekarang ini semuanya mudah dan senang hanya klik dihujung jari saja..semuanya dah ada tersedia hanya kita yang perlu buat pilihan mencari laman web mencari jodoh yang benar-benar berlandaskan patuh syariah.Kalau zaman mama dulu memang tiada kemudahan sebegini tapi sekarang ini semuanya serba moden dan canggih lebih senang mencari jodoh kalau kita bersedia melakukannya dan ianya boleh dipercayai 100% apabila kita mendaftar dengannya.

 https://baituljannah.com/join/KSHE0-MY 

Jangan risau yer korang Baituljannah.com adalah satu tempat untuk mencari jodoh patuh syriah.Mari kita ketahui serba sedikit tentang laman web Baituljannah.com ini...Nak tahu lebih lanjut klik kat Baituljannah.com

1-Patuh Syriah
Pihak Baituljannah akan menapis setiap calon yang mendaftar di sini.Malah sesi taaruf akan dipantau bagi tujuan menjaga adab ikhtilat.

2-Privasi kita terjamin
Semua detail peribadi kita seperti nama, email,no telefon akan dirahsiakan dan tidak akan dipaparkan di profil anda.

3-Bebas Spam
Pihak Baituljannah juga akan mengawasi sebarang bentuk Spam.Jika terdapat sebarang salah laku anda boleh melaporkan kepada pihak Baituljannah.

4-Anti SEO
Identiti anda tidak akan dapat dicari oleh carian seperti Google,Yahoo dan lain-lain kerana ianya telah dilengkapi dengan sistem anti-SEO.


4 Cara mendaftar di Laman Mencari Jodoh Baituljannah.com

1-Daftar dan isi borang
Anda boleh mendaftar di Baituljannah.com dan setiap borang yang telah diisi ianya akan ditapis oleh pihak Baitujannah.com untuk menjaga setiap kualiti informasi yang diberikan oleh setiap calon.

2-Mesej dan Taaruf
Setiap sesi taaruf ianya akan dipantau bagi tujuan menjaga adab ikhtilat.

3-Perbincangan keluarga 
Setelah bertaaruf calon pasangan boleh berbincang dengan keluarga bagi melangkah ke arah yang lebih serius seperti merisik dan bertunang.
(proses ini pihak Baituljannah tidak akan memainkan peranan)

4-Bina Keluarga
Sekiranya didapati calon itu sesuai dan ianya adalah pasangan sejati, seharusnya dipercepatkan proses nikah dan walimatulurus.
(proses ini juga pihak Baituljannah tidak akan memainkan peranan)


Okay !! apa lagi korang yang masih single dan sedang mencari jodoh tu,cuba-cubalah lihat laman web online Baituljannah ni mana tahu jodoh korang berada di antara ribuan orang mendaftar di sini...In sha Allah mana tahu bertemu jodoh...Jodoh itu perlu dicarikan...
semoga korang bertemu jodoh yang sesuai yer...