08 November 2017

# astro shop # Lazada

PERCUBAAN MEMASAK SUP TULANG DENGAN PRESSURE COOKER

ASSALAMUALAIKUM...
Baru hari ni mama nak gunakan pressure cooker ni sejak dibeli...beli pun sebab dah lama idamkan nak pressure cooker ni..jadi beli jugalah kat lazada tempohari kalau nak tahu ceritanya boleh ke entrinya di SINI...mama beli pressure cooker yang murah jer..nak beli yang mahal macam noxxa tak mampu rasanya..jadi beli yang ini jer la..janji mama senang sedikit nak buat kerja merebus daging atau tulang...jadi tempohari hubby beli tulang dan mama cubalah memasaknya dengan menggunakan pressure cooker baru ni...


Alhamdullilah !! memang bagus juga pressure cooker ni walaupun beli dengan harga yang murah jer...jenama pun biasa-biasa saja...


Proses memasak tulang dengan pressure cooker baru mama..


Akhirnya siap juga sup tulang yang dimasak...okaylah tu dapat juga merebus tulang ini dengan masa 15minit sahaja...cepat dan mudah sangat melakukannya dengan pressure cooker yang ada ini...


Siap juga sup tulang yang dimasak menggunakan pressure cooker baru...alhamdullilah lembut tulang dan isi dagingnya...sedap dapat makan sup panas-panas ni...

p/s mahal atau murah tak jadi hal...

6 comments:

  1. perghhh bestnya ma ada pressure cooker..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekacih hernee...brand murah jer...

      Delete
  2. branded tu tak penting kak, janji hasilnya masih sama dan sedap :D

    ReplyDelete