02 October 2017

# sarapan pagi

MINUM PETANG NI

ASSALAMUALAIKUM...
Menu petang ni layan maggi jer...tiba-tiba tekak ni teringin nak maka maggi pula..masuk ke dapur sekejap jer dah siap maggi yang diidamkan tu...masak maggi bukan susah mana pun kan tutup mata pun boleh masak...hahahaa tutup mata eh ! aja ke lain pulak jadinya...apa lagi bila dah siap jomlah kita makan...wow sedap pulak rasanya....hirup kuah maggi ni terasa sedapnya kat tekak ni...

p/s alhamdullilah kenyang perut...

1 comment:

  1. Lama dah tak makan maggi ni. Teringin pula kita.

    ReplyDelete