09 October 2017

# eco mart

KEDAI ECO MART | APA LAGI YANG NAK DICARI

ASSALAMUALAIKUM...

Semalam selepas hantar anak mama pergi kerja mama dan hubby terus ke Pontian...kononnya saja nak ronda-ronda tapi bila terfikir sesuatu terus minta hubby singgah ke kedai Eco Mart di sini...sebenarnya mama saja nak tengok wallpaper yang dijual di sini...kat kedai Eco Mart di Taman Universiti memang dah ketiadaan stoknya..rupanya di sini masih banyak stok wallpaper...seronok hati mama dapat juga apa yang dicari...jadi belilah 5 gulung wallpaper ini...


Kalau dah masuk kedai Eco Mart ini memang ada saja yang berkenannya...bila tengok buku ini teringat kat Darwisy dan Damia...belikan juga buku ini untuk mereka...


Tu dia ada saja barang yang jadi sasaran mama...mana yang berkenan terus masukkan ke dalam bakul...memang tak sedar dah banyak juga barang yang mama ambil...bila tengok memang banyak barangnya tapi bila dikira harga kesemua barangan ini baru RM35.70 saja...memang berbaloi banyak barang tapi harga murah jer...

p/s memang puas hati kalau ke eco mart ni...


5 comments:

  1. seronok ma masuk kedai ECO tu...macam-macam nak beli

    ReplyDelete
  2. Amboi .. sakan ehhh .. jangan lupa skrang ni ada #MYCYBERSALE .. leh shopping online lak .. hehehe

    ReplyDelete
  3. Bukan main lagi mama memborong. Kami selalu beli mainan anak-anak dekat sini. Murah.
    #TheRealBloggerMak

    ReplyDelete