10 September 2017

# kisah anak # Legoland

RUTIN MEMALAM MINGGU INI

ASSALAMUALAIKUM...
Inilah rutin mama minggu ni...hantar dan ambil anak balik dari kerja..bukan saja-saja nak hantar dan ambik anak balik dari kerja ni..anak nak bawa kereta sendiri tapi ayahnya yang risau anak daranya balik seseorang malam-malam...lebih puas hati dia yang hantar dan ambil sendiri...biasalah anak perempuan orang kata ayah lebih sayang anak perempuan ni...bukan apa tapi memikirkan keselamatan anaknya jer...


Tu yang hari-hari asyik pandang hotel lego ni...kalau dapat tidur kat sini alangkah bestnya...sekali nak check in bukan sikit-sikit duitnya...mahal hoiii...nak tunggu free lagi entah bilalah dapatnya..kalau dapat free memang cepat jer nak check in nyer...hotel terbaik mestilah nak merasa bermalam kat situ
 betul tak korang...Okaylah dah malam ni nak cari tilam dan bantal pula...

p/s mengantuk dah mata..selamat mlm korang...


No comments:

Post a Comment