06 September 2017

# DIY # koleksi lego kereta

RAK BARU KERETA HOT WHEEL

ASSALAMUALAIKUM...
Semalam hubby diy tempat rak kerta hot wheel yang baru untuk mama...dah penuh kereta hot wheel mama letak di rak yang lama ni ...jadi hubby buatkan yang baru dan lebih besar sesikit...



Inilah rak kereta hot wheel mama yang baru...lebih besar sedikit dari yang lama tu...lepas ni memang kena cari juga almari yang lebih besar lagi untuk letak koleksi kereta hot wheel mama ni...


Yang baru ni pun bila dah letak semua koleksi kereta kecik mama ni nampak dah tinggal sedikit ruang kosong jer...bila ditambah memang penu juga la semuanya...


Rak kereta hot wheel yang lama...nak tahu cerita klik link kat bawah ni...

Entri berkaitan...



2 comments:

  1. banyaknya mama..tak sangka mama pengumpul kereta hot wheel..so cute
    Janji Kita

    ReplyDelete