05 September 2017

# servis sendiri

NASIB BAIK SELAMAT

ASSALAMUALAIKUM...
Malang tak berbau dan nasib baik juga tiada apa-apa yang berlaku..memang tak disangka tayar kereta ni dah pecah rupanya tapi disebelah dalam...kalau dilihat dari luar memang nampak macam biasa saja...alhamdullilah tiada kemalangan berlaku..kereta dapat dikawal dengan baik...bila tukar tayar spare baru nampak yang tayar tu dah pecah rupa-rupanya...patutlah tayar tu selalu nampak macam kekurangan angin jer...



Bila tengok tayar yang dah pecah ni memang amat mengerikan...memang bahaya sekali kalau bawa kereta dengan keadaan tayar kereta yang begini...

p/s nasib baik selamat...

5 comments:

  1. Uisss bahayanya.. alhamdulillah tak de apa2 yg buruk berlaku..

    ReplyDelete
  2. nasib baik takde pape kan mama...

    ReplyDelete
  3. wow bahayanya! Nasib lah selamat takde kecederaan

    ReplyDelete
  4. adoi memang sangat bahaya ni kak, dah total damage

    ReplyDelete