ASSALAMUALAIKUM...
ROSE FACE SERUM ZEETA !!..Wah !! mama ni memang pantang dengar produk yang menghilangkan masalah jerawat dan jeragat ni pasti nak membeli dan mencubanya...kulit muka dah macam kulit minah salleh penuh dengan jeragat ni..mana tahu bila guna produk ROSE FACE SERUM ZEETA ini boleh hilang segala masalah jerawat dan jeragat kat kulit muka mama ni kan...

Jeragat yang ada kat muka buat hati rasa kurang senang bila hendak berhadapan dengan kawan-kawan dan saudara mara ni...terasa diri ini macam dah hilang semangat untuk berhadapan dengan kawan...dah guna bermacam-macam cara hendak menghilangkan jeragat kat muka..ada produk yang serasi tapi bila tak guna mulalah naik semula jeragat yang ada..banyak cara dan petua dah dicuba tapi masih tidak juga berkurangan...mana tahu bila guna produk ini jeragat akan hilang dan buat confident diri terasa up sikit bila hendak bertemu kawan-kawan nanti...jom kita lihat kebaikkan produk terbaru di pasaran ini..


Produk terbaru di pasaran Rose Face Serum ZEETA ini adalah satu produk yang mampu menghilangkan masalah jerawat dan jeragat..Produk ini sejuk dan tidak melekit apabila dipakai di muka..Kandungan yang terdapat di dalamnya adalah100% bunga rose organik dan rose merah.

Serum muka berasaskan Mawar Organik No 1 Di Malaysia dan bila menggunakannya dengan kaedah semburan mampu menghilangkan jeragat dan jerawat sepantas 14 hari.

ROSE FACE SERUM ZEETA diperbaharui dengan fomulasi terbaru dan ianya mudah meresap ke kulit muka dengan teknologi 30,000iu dalam vitamin E Oil.Hasil teknologi ini juga memberikan kesan positif kepada kulit muka dengan selamat dan cepat.


KELEBIHAN ROSE FACE SERUM
  • Mengandungi Vitamin E,Vitamin C, Omega 3 dan Omega 6  yang sangat penting untuk melindungi kulit dari kesan panas cahaya matahari
  • Semburan yang halus untuk serapan maksimun,menyamai teknologi nano.
  • Vitamin E 30,000 iu
  • Serum semburan NO.1 tidak meleleh dan tidak meleki
  • Parut jeragat hilang seawal 7hari

4 NUTRI HEBAT DALAM ROSE FACE SERUM

Vitamin E
  • Untuk block free radicals dari udara,di sebut anti oxidant.Ni yang sebabkan proses penuaan pada kulit.Bila kita boleh fight free radicals dari kulit,kita boleh mengurangkan wrinkles dari berlaku dengan cepat dan jaga sel kulit muka muda.
  • Perbandingan, ada beza baju yang kita sidai kat tempat teduh dan baju kita sidai kat panas matahari.Warna baju nampak pudar nampak macam baju dah lama...padahal baju baru
  • Kulit kita selalu generate sel kulit baru,kalau jaga dan dilindungi maknanya kita jaga kemudahan sel kulit muda itu supaya slow sikit 'lusuh'nya.
Vitamin C
  • Macam vit E ,kaya dengan antioxidant tapi vit C nyer peranan ialah mengaktifkan sel muka yang sihat
  • Vitamin C ini samada yang kita makan atau kita sapu kat kulit memang akan meransang kulit menghasilkan collegen
  • Yang kedua ,vitamin C ini penting sebab dia yang akan merawat ultraviolet (uv).UV ini yang akan rosakkan kulit muka,nma dia photodamage.Orang dok makan collegenkan.Cara yang lebih baik ialah kita amik vitamin C dan sapu vitamin C pada kulit.Biar kulit secara natural hasilkan collagen itu.
Omega 3 (makan dan sapu)
  • Kulit memang perlukan fatty acid macam omega 3 untuk kekalkan kelembapan,nomalkan pengeluaran minyak dan maintainkan kulitnya elasticity
  • Sama macam vitamin C dia penting untuk menindungi kulit dari photodamahe dan kesan sunburn.Kesan sunburn ini dipanggil "inflammatory skin respone".Lebih kurang macam kesan kulit macam minyak panas tu.
  • Omega 3 dalam minyak ikan yang kita makan akan pergi ke liver diproses dan akan ke kulit untuk fungsi yang sama.Omega 3 yang kita sapu kat kulit akan pergi ke kulit dengan lebih cepat.
Omega 6
  • Omega 6 ini kaya dengan linoleic acid,dia ringan dan nipis rasa minyaknya
  • Peranan dia untuk nourishkan kulit tapi tak rasa berat berminyak.
  • Omega 6 ini tujuannya untuk mengekalkan fungsi kulit sebagai pelindung muka kita dan mengurangkan sel kulit dari mengelupas.Orang yang ada masalah jerawat dia kurang linoleic acid,tu yang muka kurang keupayaan 'melindungi"
  • dam kulit jadi senang di serang bahaya dari UV dan toxic udara.
  • Sebab itu serum memang diformula untu ada 4 benda ini ,bila spray ianya tak melelh,cantik kat muka,slowly meresap .Paling penting tak melekit.

Bila dah tahu banyak kebaikkannya, jom kita lihat harganya di bawah ini...

Harga Rose Face Serum

Sebotol RM50 sahaja tidak termasuk postage.
Tahan selama 2 bulan bergantung kepada kekerapan pengguna.



Testimoni Rose Face Serum
Di bawah ini terdapat beberapa testimoni dari pengguna yang telah menggunakan 
ROSE FACE SERUM ini...





Untuk lihat lebih banyak lagi testimoni produk ini bolehlah klik link di bawah ini

Jomlah korang kita cuba menggunakan produk ROSE FACE SERUM dari ZEETA ini...mana tahu masalah jerawat dan jeragat korang dapat dihilangkan dengan segera...pada yang hendak tahu lebih lanjut 

FACEBOOK : ZEETA PAKAR MAWAR
INSTAGRAM : @zeetaoffical
WHATSAPP : 019-2209069


KEYWORD :