09 August 2017

# servis sendiri

KUDA PINK DAPAT 2 KAKI BARU

ASSALAMUALAIKUM...

Semalam repair kuda gold mama hari ni pula kuda pink..serentak pula tu sakitnya...nak buat macam mana redha jer la..


Tapi tukar 2 kaki jer si kuda pink ni...kaki yang belakang masih elok lagi...jadi kuranglah sedikit kosnya...tunggu dah betul-betul dah tak okay barulah ditukarkan dengan yang baru...


bos yang membayar tengok jer...


Selamat kaki kuda pink yang lama...semoga boleh menjalankan tugas pada tuannya dengan baik dan  sempurna...

p/s pening kepala sekejap...

8 comments:

  1. kalau kuda tu buat hal,memang tak boleh nak kemana lah jawabnya kan mama,sebelum dia merajuk baik pujuk...heheh
    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu eda...kena pujuk awal2...

      Delete
  2. tukar 2 kaki pun dah separa sakit kepala jugak tu :D

    ReplyDelete
  3. Pening jugak kan kalu 2 kaki kena tukar sekaligus, boleh botak kepala...

    ReplyDelete
  4. wahhh untung kuda pink tuan tukar kaki baru..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena tukar juga hernee...kalau tidak membahayakan...

      Delete