30 August 2017

# astro shop # Shopping online

BELI MIXER BARU PHILIPS

ASSALAMUALAIKUM....

Kalau dah rajin sangat mengintai laman web Lazada inilah jadinya...ada saja barang yang terbekenan kat sini...sekarang Lazada sedang buat sales lagilah menggila menyoping...sabar yer mama jangan terlebih soping bahaya jadinya nanti...sebenarnya ada 3 barangan yang mama beli tapi sampainya satu persatu...masih tunggu 2 barangan elektrik lagi...pening kepala hubby mama...redha jer la hubby bininya dok abiskan duit dia...


Belikan mixer ini untuk anak mama yang kerja di Hotel Legoland tu...sibuk nak buat kuih bahulu untuk dijual...mak dan ayahnya ni support jer...jangan hangat-hangat taik ayam sudah yer...dah beli mixer ni kenalah rajin membuat sesuatu...kalau rajin buat apa pun pasti menjadi...


Seronok dapat mixer yang baru...mixer yang lama masih ada tapi kecik jer dari yang baru ini...macam-macam boleh buat guna mixer ini...buat doh pizza pun boleh...





No comments:

Post a Comment