06 July 2017

# deko # sudut ilham

DEKO | UNTUK BILIK BAYI

ASSALAMUALAIKUM...
Sweetnya bila tengok deko bilik baby ni...rasa macam teringin mama nak ada anak kecil lagi...apakan daya tangan tak sampai...dapat tengok deko ni pun dah rasa seronok sangat...tapi tak tahulah kalau Allah mengizinkan dalam usia begini akan dapat baby lagi...kuasa Allah tak ada siapa yang dapat menghalangnya...tapi kalau betul-betul dapat baby memang lawak rasanya...cucu dan anak sama baya pula nanti...jomlah kita tengok deko bilik baby ni...
















 Pada yang teringin nak ubah suai bilik baby memang sesuai memilih salah satu deko ini di atas ini..semua dekonya memang menarik dan cantik sekali...
sumber info klik sini...

p/s sweet sangat bila tengok semuanya...


6 comments:

  1. Semua pun cantik tp mrs pip berkenan yg ada gambar dolphin kat dinding tu..
    Sweet la kaler tu...

    ReplyDelete
  2. Cantik tapi saya tak ada bayi!

    ReplyDelete
  3. cantik-cantiknya...mama boleh buat untuk cucu mama
    JanjiKita

    ReplyDelete