HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Thursday, June 1, 2017

MENU BERBUKA HARI KE 5

ASSALAMULAIKUM...
Hari ni dah hari ke 6 kita semua berpuasa...sekejap jer dah nak seminggu berpuasa..bulan ramadhan ni kita tak boleh nak ikut rasa..kalau yang pi bazar ramadhan kenalah jaga selera yer...nak membeli tu berpada-padalah yer jangan sampai kita buat pembaziran di dalam bulan ramadhan ini...

Menu beriftar mama semalam pada hari ke 5 ramadhan...requesr dari anak nak makan asam pedas ikan pari...ada lagi menu ni semalam sebab pagi tadi semuanya terlajak bangun...pagi tadi tengok jee lah asam pedas tu tapi dah pun dipanaskan dan boleh dimakan lagi untuk berbuka nanti..

Goreng sayur buncis campur bunga kobis semalam...

Untuk kuih muih anak-anak beli jer kat bazar Ramadhan..beli seeba sedikit...banyak-banyak pun takut tak terhabis nanti..

p/s semenjak berpuasa belum lagi ke bazar ramadhan..

2 comments: