HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Tuesday, June 6, 2017

IFFTAR RAMADHAN 11

ASSALAMUALAIKUM...
Alhamdullilah !! kenyang perut selepas waktu berbuka hari ke 11 ini...menu mama hari ni sama macam biasa saja..tiada yang istimewanya sebab tak boleh nak memasak banyak takut tak habis dan membazir nanti...jadi masak ala kadar jer janji dapat berbuka bersama-sama family..


Menu hari ini adalah asam pedas ikan kisi...tak miss kat rumah mama ni dengan menu asam pedasnya...


Sayur sawi chap choy goreng sos tiram...sayur hasil tanaman sendiri...


Anak beli kuih karipap dan roti sosej goreng kat bazar ramadhan...


Jemput-jemput udang...


p/s sekejap dah hari ke 11...

1 comment:

  1. sedap, kadang tengok hidangan orang lain untuk dapat idea kita

    ReplyDelete