02 May 2017

# Nur Damia Zulaikha

TAK PEDAS KE GIGIT CILI TU?

ASSALAMUALAIKUM...
Memang betullah budak kecik ni...tak perasan la mama bila dia ambil cili dan gigit-gigit cili ni...bila mama nak kemas barang mainan baru perasan ada cili yang hancur bekas telah digigit berterabur kat atas carpet..yang peliknya tak rasa pedas ke bila dah gigit cili tu Damia hoii...memang tak pedaslah tu ! kalau pedas mesti dah menjerit si kecik ni..macam-macamlah dak Damia ni...pantang jumpa sesuatu mesti nak makan jee..nasib baik grandma tanam cili yang tak pedas kalau tak memang kes berat...pijar la mulut Damia makan cili tu...hahaha buat lawak jer dak Damia ni la...


cili yang dah digigit-gigit...

p/s alahai cucu grandma ni...mcm2 peel...


4 comments:

  1. Wah, tak terasa pedas ke cucu mama tu? Kagum betul ni

    ReplyDelete
  2. sebab tak pedas tu dia makan mama..ingatkan buah apa la kan agaknya
    JanjiKita

    ReplyDelete