HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Monday, May 1, 2017

PESTA KONVO UTM

ASSALAMUALAIKUM....
Pergi juga sekejap Pesta konvo yang diadakan di UTM...nak juga jengah apa yang ada kat situ...walaupun memang dah tahu macam-macam ada barangan yang dijual di situ...kalau dah ramai-ramai memang rasa sesak dada ni...nak pergi juga tu yang kena hadap walaupun dah tahu mesti ramai orang yang datang...mama pergi sebelah malam...sebenarnya dari siang kami dah keluar untuk ke majlis kawin di Tenggaroh5 entrinya mama upkan nanti yer...dalam pukul 5 baru gerak balik dah sampai terus singgah ke Pesta Konvo ni..tu yang rasa penat sesangat...


Kalau dah ramai-ramai memang rasa malas jer nak snap gambar..tapi ambil jerlah mana yang termampu...badan pun dah rasa penat sangat...





Makanan jangan cakaplah memang ada bermacam-macam makanan yang dijual disini...pilih jer la makanan apa yang tekak kita rasa nak makan...


terjumpa juga pameran 23 Motors Sdn Bhd kat sini...tapi tak banyaklah kereta yang dibawa ke sini...


tu dia sempat juga bergambar dengan Bob ni...tanya juga kenapa tak bawa Hummer warna kuning hari tu...sebenarnya memang nak dibawa ke sini tapi memandangkan kawasan nak masuknya kecil jadi tak dapatlah si Hummer kuning tu berposing di sini...


sempat ambil satu gambar ni jer...ingatkan Caprice ada buat persembahan malam tu tapi tak dapat juga tengok sebab Caprice ada hal yang tak dapat dielakkan..jadi malam tu tiadalah persembahan dari artis...

entri berkaitan...

4 comments: