HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Wednesday, May 10, 2017

PERGI KEDAI ECO MART

ASSALAMUALAIKUM...
Hari ni ikut anak mama ke kedai Ecomart pula...anak mama nak mencari kertas alas buat kek kat situ...hanya kat kedai ini saja yang menjual dengan harga yang murah...kalau dah masuk kedai ni memang rambang mata..dah lah harga jualan barangannya hanya rm2.12 saja..hubby pantang nampak barang yang disukai angkat terus masuk bakul..last-last ajak hubby cepat-cepat keluar..kalau lama lagi memang penuh la bakul tu kang...
Masuk sini kalau tak beli sesuatu memang tak cukup rasanya...macam-macam barang yang dirembatnya...Asam boi tu hubby beli sebab nak buat stok ais krim lagi..dah lama tak makan ais krim malaysia...

ramai pulak orang hari ni sebab cuti kan..3 kaunter dibuka pun masih lambat juga...beratur panjang nak membayarnya...

India depan mama ni sekejap nak barang tu sekejap tak mahu...budak cashier tu dah punch semua barang tu ! boleh pulak suruh canceledkan...angin jer budak cashier tu...tapi dia cakap tak boleh pastu dia diam jer...kita yang menunggu kat belakang ni punyalah lama...sakit hati dibuatnya...

Entri berkaitan..

4 comments:

  1. Kinah pun suka shopping kt sini kak mas. Rambang mata oooo..

    ReplyDelete
  2. Huhuhu ada jugak org macam ni ekk.. Saje je kot tu..

    ReplyDelete
  3. kalo fae fae suka pigi kedai yang jual barang2 craft dan hadiah.. rasa nak beli semua haha

    ReplyDelete