07 May 2017

MUAZ TEXTILE BARU DIBUKA DI JOHOR

ASSALAMUALAIKUM...

Hari ni ikut anak mama pergi ke Muaz Wholesale Emporium yang baru di buka di Bandar Baru Uda Johor..saja jer nak tengok sendiri macam mana murah harganya...memang seronok la kesini semua baju dan tudung dijual dengan harga yang murah,,kalau dulu orang Jay Bee terpaksa kena pergi ke Kuala Lumpur sebab nak shopping di pasaraya Muaz ni tapi sekarang tak payah susah payah turun kl sebab dah boleh shopping di sini saja...


tengok tu harga tudung kat sini memang murah-murah...kena pilih saja yang mana berkenan dan cantik...ada yang kata kualitinya kurang elok tapi mama rasa okay jer cuma kena pandai pilih la kalau nak cari kain yang berkualiti..pilih jer mana yang elok dan tak eloknya...


Baju jubah pun banyak pilihannya...


pilih saja ikut mana yang disukai...


semuanya nampak cantik dan menarik...


blouse yang ada di sini pun ada banyak pilihannya...ada bermacam-macam saiz,pattern dan warna...pilih saja yang mana berkenan dihati mengikut bajet dan kemampuan kita sendiri...


Ini adalah diantara blouse yang ada di jual di sini..


tudung pucci yang dijual dengan harga rm2.80 sehelai...kena pilihlah sendiri kalau ingin membelinya...


sempat juga mama selfie kat sini tadi...


dapat juga mama 2 helai blouse ni tadi...tapi mama tak membelinya sebab anak mama yang belikan blouse ni tadi...nasib baik duit ada dalam purse mama tak banyak kalau banyak rasanya terjebak juga tadi...

p/s hari ni datang tengok jer...nanti boleh datang lagi...

13 comments:

  1. Assalamualaikum mama, bestnya dah ada muaz dekay jb..nanti nak pegilah..tq mama share info ni :)

    ReplyDelete
  2. tak sempat nak singgah semalam.. encik somi kata rabu je pergi..hehehe

    - Hernee Nazir -

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe boleh pi ari lain kn...

      Delete
  3. murahnya la hai kat sini kan mama,nak raya ni boleh la terjah
    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete
  4. Maaf mencelah. Pilihan memang banyak tapi hati2 memilih ye. Jgn pilih mengikut tanda harga yg ada di ampaian. Sy terkena apabila membeli baju isteri. Banyak baju gantung di ampaian rm19 tapi apabila bayar harga rm37. Sy ngadu dgn staff tapi jawapannya hampa "bukan salah kitorg, salah cust sbb main letak bersepah". Jawapan yg menghampakan. Berhati2 ketika memilih

    ReplyDelete
  5. Maaf mencelah. Pilihan memang banyak tapi hati2 memilih ye. Jgn pilih mengikut tanda harga yg ada di ampaian. Sy terkena apabila membeli baju isteri. Banyak baju gantung di ampaian rm19 tapi apabila bayar harga rm37. Sy ngadu dgn staff tapi jawapannya hampa "bukan salah kitorg, salah cust sbb main letak bersepah". Jawapan yg menghampakan. Berhati2 ketika memilih

    ReplyDelete
  6. Di jb ni dh terlalu byk tpt2 soping textile ni.. so tepuk dada tnya poket..
    Sy cuma window soping jer.. melihat telatah rakyat Msia yg ttp gemar dgn jualan murah.. jgn mudah terpedaya ya semua..
    Selamat bersoping

    ReplyDelete
  7. Di jb ni dh terlalu byk tpt2 soping textile ni.. so tepuk dada tnya poket..
    Sy cuma window soping jer.. melihat telatah rakyat Msia yg ttp gemar dgn jualan murah.. jgn mudah terpedaya ya semua..
    Selamat bersoping

    ReplyDelete
  8. assalam..maaf muaz nie kat bdr bru uda lokasinya disebelah mana yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebelah belakang restoren anjung selantan...

      Delete