HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Tuesday, May 2, 2017

KENDURI KAWIN | JENJALAN

ASSALAMUALAIKUM...
Besan mama datang berkunjung ke rumah minggu lepas...tujuan besan mama hendak ke kenduri kahwin anak saudaranya di Felda Tenggaroh 5...mulanya mama macam tak larat nak mengikut sekali ke kenduri tersebut tapi besan mama asyik mengajak juga..pasrah juga la mama tak nak mengecilkan hati besan la ni...tu yang tak boleh nak beri jawapan kata tidak...


Masa kami sampai pengantin dah pun sampai jadi taklah snap gambar ketika itu..sempat ambil gambar bila nak balik jer...


Anak mama sempat bergambar dengan pengantin merangkap sepupu menantu mama...


Dapat cenderahati dari rumah pengantin...menghala pulang sempat bawa besan jenjalan disekitar bandar Jay Bee. 


Sempat singgah dan bergambar di sini...perkarangan depan istana jer...nak bawa jauh masa tak mengizinkan...


Sempat bergambar dengan besan mama Cik Dah...


Posing dengan hubby sudah semestinya...mana sempat jer...itulah cerita hujung minggu mama bersama keluarga...muka orang tak sihat nampak pucat jer...


p/s menceriakan diri sendiri,,,

2 comments: