HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Tuesday, May 9, 2017

KEDAI DIY TERBARU DIBUKA DI KIPMART TAMPOI

ASSALAMUALAIKUM...
Kedai diy terbaru dibuka di Kipmart Tampoi..bila dah sampai ke Kipmart Tampoi ni terpandang signboard besar kedai diy ni...tak tahu pula dah ada kedai diy kat Kipmart ni...cuba carilah kedainya rupa-rupanya kedainya berada di bahagian atas..setahu mama dulu yang ada kat atas tu kedai baju bundle jer...





Hubby paling suka tengok mesin drill ni..semuanya hendak dibelinya...


Mama suka window shopping di sini tapi kekadang tu memang ada jer yang berkenan bila dah masuk ke sini...







Masih ada lagi barangnya yang belum diletakkan...

p/s suka masuk kedai diy ni...


4 comments:

  1. haaaaaaaaaaaaaaaa... dah buka kat situ senanglah sbb laluan balik.. tq mama khabarkan

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mama..
    DIY ni mmg berhantu.. kalau masuk jer mesti kuar dgn barang.. walaupun niat asal nak 'tengok2 je'.. haha

    ReplyDelete
  3. singgah selasa
    hari ini x berapa sihat
    keep in touch

    ReplyDelete
  4. wahhhhh makin byk Mr. DIY sekarang kat JB kan ma..senang..

    - Hernee Nazir -

    ReplyDelete