HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Sunday, May 7, 2017

DIY : CAT PUTIH KAYU PENGHADANG

ASSALAMUALAIKUM...
Projek diy mama minggu lepas...saja jee nak tukar color lain...dah jemu pulak asyik color coklat yang sama jee..jadi projek diy kali ini adalah mengecat penghadang kayu ni dengan color putih pula...
Ini dia penghadang kayu yang dah lama tu...

Baru mula catkan dengan color putih..

Baru dapat cat satu bahagiannya...


Catkan bahagian ke duanya..

Alhamdullilah !! siap juga akhirnya...dah bertukar color putih..
nampak terang bila guna color putih ni...

Siap ada makanan sampingan..sambil mengecat sempat juga makan dan minum...mana tak lambat siapnya...asyik makan jer..

Okay siap juga akhirnya...nampak terang juga ruang tamu rumah mama ni...

p/s buat sendiri ni mmg puas hati walaupun penat...

3 comments:

  1. nampak macam baru jadinya kak :D

    ReplyDelete
  2. nampak lebih english style klau warna putih kan

    ReplyDelete
  3. comelnya rumah mama...semua nampak english look
    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete