HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Wednesday, May 3, 2017

ANAK BELANJA MAKAN

ASSALAMUALAIKUM...
Anak mama nak belanja makan pula...alhamdullilah ! walaupun ada lauk kat rumah ni tapi tetap nak juga belanja makan kat luar...mak dan ayah ikut aje la sebab dah ada yang nak belanja...rezeki jangan ditolak kan...seronoklah maknya ni bila anak nak belanja makan di luar...semoga murahlah rezeki anak-anakku ini...
Wah !! makan dah tak pandang kiri kanan lagi..lapar sangat ke..makan slow-slow kang tersedak pula...

meratah kerang rebus jer ni...peminat kerang rebus ni...

p/s perut kenyang senang hati...jom kita balik.

4 comments:

  1. wah..sedapnya makan kalau orang belanja ni...heheh
    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu ada org nak belanaja mmg sedap la kn..

      Delete
  2. kita sama la dgn anak mama..suka kerang..hehehe

    - Hernee Nazir -

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yer ke....boleh join sesama nanti...

      Delete