HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Saturday, April 8, 2017

RUTIN HUBBY PAGI NI

ASSALAMUALAIKUM...
Jom kita tengok rutin hubby mama pagi ni...ni dia cuci kereta rupanya yer...rajin sangat pagi ni nak cuci kereta tu walaupun dah nampak awan di langit dari panas dah berarak mendung tu..tapi tak pe la janji bersih sikit body kereta tu..



Hubby cuci mama tolong siramkan jer...mama bantu sikit-sikit jer okaylah tu...jadi bolehlah cepat siap sikit..


Sementara mama ambil gambar sempat hubby simbahkan dulu body kereta tu...takut sangat sabun tu kering..


Okay dah siap dan dah berkilat pun...lepas ni boleh bawa kami sekeluarga jenjalan pula yer...


p/s mood nak makan nasi bryani...kenduri kawin...

2 comments:

  1. Wkmsalam.
    Boleh jimat, tak payah hantar ke pusat cuci kenderaan

    ReplyDelete
  2. kalau tengah rajin memang tak leh kata apa..
    JanjiKita

    ReplyDelete