HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Monday, April 3, 2017

DULU LAIN SEKARANG LAIN

ASSALAMUALAIKUM...
Memang terasa sekejap jer dah besar..tak perasan pun bila tengok gambar dulu baru nampak perbezaan dulu dengan sekarang pokok kari ni..


Dulu kecik jer pokoknya...nak guna daunnya pun ambik sikit-sikit takut daunnya tak sempat besar dah habis digunakan...


Ha ni dia !! pokok kari mama dah semakin membesar dan dah banyak daunya...sekarang ni dah boleh berbagi-bagi dengan jiran daun karinya...syukur rasanya ! sampai dah berlebih-lebih pula daunnya sekarang ni...


Alhamdullilah !! semakin menjadi-jadi pokoknya dari kecik dah jadi semakin besar pokoknya...
dah alih satu pokok ke pasu yang lain juga..pokoknya pun hidup subur juga..dah semakin membiak jadi dialihkan lagi ke pasu yang lain...


inilah anak pokok kari yang terbaru...baru lagi dialihkan ke pasu yang lebih besar...semoga pokok kari ini pun dapat membiak dan membesar juga hendaknya...

p/s alhamdullilah !! menjadi juga pokok kari mama ni...

7 comments:

  1. SA pun ada tanam depan rumah...senang jiran2 nak boleh ambil je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdullilah rezeki utk jiran juga kn...:)

      Delete
  2. Replies
    1. ye la mia nampaknya menjadi juga ni...:)

      Delete
  3. bestnyaa mamaaaaa ada tanaman sendiri.

    Jom ke Blog Uyul Rosli >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete