HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Wednesday, April 5, 2017

DIY : BILA NAK PROJEK DIY LAGI NI

ASSALAMUALAIKUM...

Bilalah mama ni nak ada masa agaknya...ingatkan nak susun semula tempat buku mama ni...inilah mini library grandma yang tak seberapanya...nampak macam dah terbiar jer buku-buku tu... 


nak susun semula buku dan majalah yang ada ni...


Novel pun main letak jer ni...dah lama tak tukar susun atur kat mini library grandma ni..
kena juga cari masa yang sesuai nak ubah semula dekonya...


Apalah grandma nak lakukan perubahan kat mini library ni...tunggu cuti nanti la yer..kita cuba susun aturkan semula..itu pun kalau rajin la...datang mood malas grandma ni memang tak berusik buku-buku tu...


aah ni dia ! grandma beli novel tapi baca pun tak habis lagi...bila lagi nak luangkan masa membaca novel-novel ni..plastik pun masih tak buka lagi tu...kesian novel-novel tu..tak pe tunggu grandma buka dan baca korang semua yer...

p/s mood deko tak sampai lagi ni...

8 comments:

  1. perghh mama. meriah betul library mama. uyul pun tak banyak novel macam tu tauu,

    Jom ke Blog Uyul Rosli >>> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
  2. banyak betul buku mama..memang mini library
    JanjiKita

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahamdullilah mar..mekacih yer...

      Delete
  3. wahhh byk novel..dah 6thn stop baca novel..

    - Hernee Nazir -

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yer ke...sesekali layan juga hernee...

      Delete