HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Monday, March 27, 2017

HUJUNG MINGGU DI PANTAI LIDO

ASSALAMUALAIKUM...

Memang selalunya cuti hujung minggu kami sekeluarga akan keluar jenjalan cuci mata...kali ini mama dan keluarga bersantai jer di tepi Pantai Lido ni...ambil angin petang sekejap...pusing-pusing ambil angin jer...nak jenjalan ke shopping mall kesian kat cucu mama masih tak baik demamnya...ni pun bawa budak-budak kecik ni hirup udara segar kat luar sekejap...

Bila nak snap gambar ada juga yang skodeng...tak sangka anak mama snap gambar mama masa mama dok nak snap gambar pemandangan yang cantik...


Inilah gambar yang mama ambil tu...mensyukuri nikmat dari Allah dengan memberi pemandangan yang cantik di Pantai Lido diwaktu petang..tapi sayang Pantai Lido sekarang ni dah tak sama macam Pantai Lido yang dulu-dulu...


p/s cantik alam ciptaan Allah..


4 comments:

  1. Uikss macam mana masa CH di JB tak jumpa pantai Lido ni Maszull..
    Tanya juga en suami.. dia kata dah tambak.. tu yg nampak zink utk pembinaan jer..
    So kami terus gi Forest City..

    ReplyDelete
  2. Anak says sempat main air kalau pergi pantai yang secoet tu
    JanjiKita

    ReplyDelete
  3. Lido dah takde pantai.
    Zaman kecik2 dulu, berkelah di pantai Lido.

    ReplyDelete