JIRAN TETANGGA

Thursday, February 2, 2017

VIRAL CAS RAWATAN PERGIGIAN NAIK..?

ASSALAMUALAIKUM...
Macam-macam viral sekarang ni..hari tu viral kenaikkan harga minyak dah la ! terbaru ni tentang kes rawatan perubatan gigi di klinik kerajaan pula..benar ke palsu viral ni grandma pun kurang pasti...kalau benar kesian la kat penduduk Malaysia ni..nak buat rawatan gigi pun dah kena cas mahal-mahal pula tu...kalaulah rakyat yang kurang berkemampuan pasti rasa terbeban dengan semua kenaikkan cas rawatan ni...tapi kalau dah sakit gigi nanti memang dah tak rasa cas tu mahal ke murah lagi..! pergi klinik tetap kena pergi janji gigi yang sakit boleh dicabut segera...

  


1 comment:

  1. Wkmsalam.
    Yang tersiratnya kita kenalah ambil berat tentang kesihatan gigi masing2.
    Kena jaga dengan rapi supaya tak payah pegi klinik.

    ReplyDelete

GRANDMA ON PAPER

GRANDMA ON PAPER