HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Monday, January 9, 2017

Jenjalan Petang Sabtu

ASSALAMUALAIKUM....
Rutin hujung minggu kami sekeluarga adalah bawa Darwisy dan Damia jenjalan...kali ni bawa budak-budak kecik ni berjimba di hadapan pintu gerbang istana Sultan Johor..


Ramai juga pengunjung datang berjimba bersama keluarga ke sini...mana tahu ! untung-untung dapat jumpa Sultan kan...kekadang baginda memang suka juga keluar bersiar dihadapan pintu masuk istana ni menaiki motosikalnya...pada yang bernasib baik memang akan dapat jumpa Sultan dan bergambar dengan baginda di sini...


 bergambar bersama-sama...


Darwisy pun nk bergambar bersama atok dan grandma yer..


gambar yang sempat di snap oleh cucuanda kesayangan grandma ni...grandma sibuk bercakap dan ketawa Darwisy sibuk snap gambar...semakin besar dan semakin pandai nak ambil gambar sendiri...


puteri kedua dan ketiga mama...


p/s jenjalan sekeluarga sudah jadi rutin setiap minggu..


8 comments:

  1. Assalam..
    Waa seronoknyaa Maa...
    Keluarga bahagia :)

    ReplyDelete
  2. Kalau malam tak panas kat sini
    Tapi kalau siang walau redup agak panas juga kan
    Tapi kalau dah ramai-ramai seronoklah.

    ReplyDelete
  3. comel2 dan jelita puteri2 mama. kita tak pernah singgah ke mahkota ni, selalu lalu aje.. hehe

    ReplyDelete
  4. okay tu jalan2...bg diaorg explore..kita pun boleh relax

    ReplyDelete
  5. Luangkan masa dgn family best kan...;-)

    ReplyDelete
  6. dah besar2 anak akak..
    seronok bila bkumpul n lepak sama2

    ReplyDelete