HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Sunday, January 1, 2017

Hari Pertama Darwisy Ke Sekolah

ASSALAMUALAIKUM....
Hari ini adalah hari pertama persekolahan bagi negeri Johor...hari ini jugalah hari pertama Darwisy ke sekolah...biasalah sedikit sebanyak rasa takut tu pasti ada dalam dirikan.. begitu juga dengan dak Darwisy ni...



Muka-mula rasa cuak dan risau juga tengok dak Darwisy ni...macam berat sangat jer nak masuk ke sekolah tu...nak keluar kereta pun susah...mulalah sesi pujuk memujuk supaya Darwisy tak rasa takut...menangis juga la sekejap..pastu sampai depan pintu sekolah ada guru kelas yang datang memujuk dan membantu...


Akhirnya berjaya juga Darwisy masuk ke kelasnya...alhamdullilah ! misi hari pertama berjaya juga..tak pe yer Darwisy ! baru hari pertamakan...Darwisy masih belum dapat menyesuaikan diri lagi dengan suasana dan kawan-kawan yang baru...okay la tu...biarkan dia mencuba perlahan-lahan berada dalam situasi yang baru ini...lama-lama okay la tu...


Berakhir juga sesi hari pertama Darwisy ke sekolah...


P/s dulu anak skg lihat cucu pula...


No comments:

Post a Comment